Telefónica O2 Slovakia získala za prvých 12 dní po spustení prevádzky viac ako 100 000 aktívnych zákazníkov. Takýmto rýchlym nástupom spoločnosť prelomila viaceré rekordy pri vstupe mobilného operátora na trh. Ďalší z celkového počtu 600 000 registrovaných záujemcov o služby O2 majú možnosť aktivovať si služby do konca marca 2007.
"Pri porovnaní s konkurenciou nielen v slovenskom, ale aj vo svetovom meradle môžem konštatovať, že naším nástupom sme prekonali aj tie najoptimistickejšie očakávania. Po 12 dňoch od spustenia komerčnej prevádzky si túto službu aktivovalo už 110 000 zákazníkov," uviedol výkonný riaditeľ pre marketing Telefónica 02 Alberto Pamias.
Ako ďalej TASR informovala hovorkyňa Telefónica O2 Slovakia Hana Hejsková, distribúcia SIM kariet pre zákazníkov, ktorí sa registrovali ako tzv. O2 Jednotky, sa začala prostredníctvom pošty v januári a pokračuje aj vo februári.
Obidvom už zabehnutým slovenským mobilným operátorom trvalo prekročenie hranice 100 000 aktívnych zákazníkov 12 mesiacov od začiatku poskytovania služieb. Situácia na trhu bola diametrálne odlišná, tak z hľadiska záujmu potenciálnych zákazníkov, ako aj cien mobilných telefónov či služieb. Zákaznícky prírastok z obdobia spred 10 až 15 rokov preto podľa hovorcu T-Mobile Slovensko Andreja Garguláka nemožno porovnávať so súčasnosťou. Teraz je možné získať porovnateľný počet zákazníkov oveľa rýchlejšie, uviedol pre TASR.
Čas, ktorý potrebovali európski operátori na prekročenie hranice 100 000 zákazníkov - podľa Informa Telecoms & Media`s World Cellural Information Service:
OPERÁTOR POČET MESIACOV
Orange (SR) 12
T-Mobile (SR) 12
O2 (SR) 0,3
T-Mobile (CZ) 18
Vodafone (CZ) 5
VOD (Maďarsko) 7
Telering (Rakúsko) 7
One (Rakúsko) 7
Amena (Španielsko) 4
Vivatel (Bulharsko) 2
Tele2 (Chorvátsko) 3
Meteor (Írsko) 19
DCC Life (Ukrajina) 3