Internet sa medzi mladými Európanmi teší stále väčšej obľube. Takmer polovica mladých (46 %) vo veku 15 až 24 rokov trávi stále menej času pred televízorom a uprednostňuje virtuálnu zábavu. Vyplýva to zo štúdie, ktorú dnes v Londýne uverejnila Európska asociácia interaktívnej reklamy (EIAA). Na prieskume sa zúčastnilo 7 000 účastníkov v 8 krajinách.
Televízor si podľa štúdie drží svoje prvenstvo, v súčasnosti ho využíva až 31 % mladých. Druhá priečka patrí rádiu s 27 %. Internet, ktorý uprednostňuje 24 % mladých, je obľúbenejší ako noviny (10 %) a časopisy (8 %).
"Čo sa týka reklamy na internete, mnohé veľké spoločnosti na ňu dosiaľ reagujú veľmi opatrne," uviedol člen predstavenstva asociácie EIAA Michael Kleindl. Správanie mladých pritom jasne poukazuje na trend do budúcnosti. "A vzrastajúce rozširovanie DSL prípojok tento trend ešte urýchli," dodal Kleindl.
Informovala o tom internetová stránka www.finanznachrichten.de
StoryEditor