Starostlivosť o zákazníkov a jeho postavenie v prostredí vodárenských spoločností boli hlavnou témou 3. ročníka medzinárodnej konferencie Súčasnosť a budúcnosť vodárenských spoločností na Slovensku, ktorá sa konala dnes v Bratislave. Zúčastnilo sa na nej takmer 100 zástupcov vodárenských spoločností, finančných inštitúcii a samosprávy.
Vedúca odboru ochrany spotrebiteľa na Ministerstve hospodárstva SR Eva Szabóová hovorila o návrhu nového zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorý je po doplnení opäť pripravený do Národnej rady. "Dúfam, že bude schválený s účinnosťou od 1. júla," uviedla Szabóová. Informovala tiež o definícii spoločenská zodpovednosť firiem, čo je morálny záväzok firiem voči sebe i zákazníkom.
Účastníci konferencie diskutovali aj o hľadaní a vytváraní nových produktov pre zákazníka, aby v záujme úspor nedochádzalo k poklesu odberu pitnej vody a získali si jeho dôveru. Podľa vedúceho odboru služieb zákazníkom Bratislavskej vodárenskej spoločnosti Michala Durilu novými službami môžu byť likvidácia odpadových vôd, zavlažovanie pozemkov, viazanie objemu spotreby alebo zriaďovanie prípojok, čo robievajú stavebné a iné firmy. "Treba počúvať nespokojných zákazníkov, to sú cenné informácie," upozornil Durila. Dodal, že preto v podniku školia svojich pracovníkov prvého kontaktu.
O svojich skúsenostiach a nových zámeroch hovorili aj zástupcovia spoločností z Trnavy, Trenčína a Košíc.
Dnešné podujatie zorganizovala Asociácia vodárenských spoločnosti, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity a Bratislavská vodárenská spoločnosť pod záštitou ministra hospodárstva Ľubomíra Jahnátka a primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského.
StoryEditor