Vedúca česká televízna stanica TV Nova zažíva bojkot zo strany zadávateľov reklamy, vrátane českých filiálok nadnárodných spoločností Coca-Cola, Nestlé a Unilever. Informoval o tom týždenník Business Weekly.
Nevôľa rozhnevaných klientov sa zniesla na televíziu potom, ako v januári zvýšila o 25 % poplatky za reklamu. Bojkot sa odrazí na tržbách za 1. štvrťrok 2006 poklesom asi o 10 %. Na bojkotovaní sa zúčastňuje vyše 50 spoločností a TV Novu o spustení protestnej kampane informovali listom.
Hovorkyňa CME Romana Tomášová bagatelizovala vplyv bojkotu a dodala, že spor so zadávateľmi reklamy by sa mal do 3 týždňov vyriešiť.
TV Nova patrí do skupiny televíznych spoločností, ktoré v regióne strednej a východnej Európy vlastní americká spoločnosť Central European Media Enterprises (CME). Je jednou zo štyroch českých TV staníc, no teší sa 47-% sledovanosti a jej ročné tržby dosahujú okolo 6 miliárd CZK, čo je v prepočte asi 7,8 miliardy SKK.
Informovala o tom nemecká agentúra DPA.
(1 CZK = 1,307 SKK)
StoryEditor
Zadávatelia reklamy bojkotujú TV Nova
Vedúca česká televízna stanica TV Nova zažíva bojkot zo strany zadávateľov reklamy, vrátane českých filiálok nadnárodných spoločností Coca-Cola, Nestlé a Unilever.