Podľa slov predsedu predstavenstva BRE Bank Poľsko Slawomira Lachowského, ktorej retailovou súčasťou je mBank, cieľom je poskytnúť klientom maximum výhod a pohodlia, ako aj možnosť využívania finančných služieb z ľubovoľného miesta na Zemi, 24 hodín denne. Na trhu sa chcú presadiť nižšími poplatkami, prípadne v mnohých prípadoch ich úplným zrušením.
Podľa strategických cieľov chce mBanka do konca roka 2010 získať na Slovensku najmenej 100 000 klientov, predpokladanú výšku poskytnutých úverov v rozsahu približne 500 miliónov EUR.
mBank začala svoju činnosť v Poľsku v roku 2000 a v súčasnosti jej služby využíva viac ako 1,55 milióna Poliakov.
Viceguvernér Národnej banky Slovenska Martin Barto privítal skutočnosť, že vstupom banky na slovenský trh sa zvýši konkurencia a prinúti ostatné banky rozširovať a skvalitňovať svoje služby. V neposlednom rade to podľa Barta pomôže tomu, že klienti budú pozornejšie sledovať ceny za bankové služby.
StoryEditor
mBanka spustila novú formu bankovníctva na Slovensku
V týchto dňoch vstúpila na slovenský bankový trh on-line mBanka, ktorá poskytuje služby prostredníctvom internetu. Banka je súčasťou skupiny Commerzbank, ktorá je najväčšou európskou finančnou inštitúciou špecializujúcou sa na financovanie realitných projektov a projektov verejného sektora.