"Namiesto šípok použije firma symbol pripomínajúci diamant," uviedla hovorkyňa ČSA Daniela Hupáková. V priebehu niekoľkých rokov sa objaví nové logo na všetkých lietadlách aj materiáloch firmy.
"Výskumy uskutočnené v Česku i zahraničí ukázali, že doterajšie logo bolo vnímané ako strnulé, nezaujímavé a spojené s východoeurópskym nižším štandardom služieb, ako v skutočnosti České aerolínie poskytujú," tvrdí teraz viceprezident pre marketing ČSA Petr Pištělák.
Podľa neho má značku nový dizajn omladiť a lepšie tým podtrhnúť moderný a dynamický charakter spoločnosti.
"Omladené logo s názvom Czech Airlines bude navyše lepšie zrozumiteľné pre zahraničných klientov, ktorí tvoria štyri pätiny zákazníkov spoločnosti, oproti doteraz prevažne používanej skratke ČSA. Pre českého zákazníka zostáva tradičná skratka ČSA aj v novom logu veľmi dobre viditeľná," tvrdí Pištělák.
Informoval o tom český denník Hospodářské noviny.