StoryEditor

Vybral si vás Výber

17.11.2002, 23:00

Možno ste takúto obálku hodili do koša, možno ste na ňu zareagovali a objednali si. Ak ste spravili to druhé, stali ste sa aktívnymi účastníkmi marketingovej komunikácie spoločnosti.
Môže za to náhoda. Na princíp priameho oslovenia reklamným ponukovým listom prišiel vydavateľ Reader´s Digest DeWitt Wallace (1889 -- 1981) náhodou. Sám pochádzal z veľmi vzdelanej rodiny, jeho otec pracoval ako vysokoškolský pedagóg. O čítanie nemal núdzu a plne si uvedomoval množstvo informácií, ktoré okolo neho jestvuje. Zároveň roku 1920 prišiel s nápadom ponúkať najzaujímavejšie články z iných médií v zhustenej forme v podobe "výberu". S prvým číslom obišiel niekoľko vydavateľov, ale jeho nápad ich neoslovil. S...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
06. október 2024 05:38