Hospodárenie TA3 sa po poldruha roku stále pohybuje v červených číslach. Je to štandardné?
Myslím si, že áno, a rátame s tým. Keď sa pozriete, ako fungujú spravodajské televízie v zahraničí, väčšina z nich je v červených číslach. Aj preto, že im rastú náklady na pokrytie rôznych konfliktov a neočakávaných udalostí, napríklad irackého konfliktu. Sme na trhu rok a pol a výnosy majú stúpajúci trend. Ak to tak pôjde ďalej, bude to fajn.
Takže pre vás je vojna v Iraku nešťastím aj z hľadiska biznisu.
Má to niekoľko aspektov. Stúpnu neočakávané náklady, ale aj dopyt po informáciách. A každá televízia si na takýchto udalostiach buduje imidž. Ďalej, máte skupinu inzerentov, ktorí nechcú, aby ich reklama išla cez vojnu, ale máte aj takých, ktorí to chcú. Stále tak balansujete medzi negatívami a pozitívami.
Prečo práve spravodajská televízia na malom slovenskom mediálnom trhu?
Myslím si, že patrí na trh ktorejkoľvek krajiny. Aj Slovenska. Niekto musel byť prvý, v tomto prípade sme to boli my. Ja som vždy inklinoval k sp...
Zostáva vám 85% na dočítanie.