Hokejové kluby sa zhodujú -- záujem reklamných partnerov je malý. "Myslím si, že žiaden klub nemôže pred sezónou povedať, že má vykrytých 80 % rozpočtu," hovorí Ivan Piovarči, riaditeľ hokejového klubu Dukla Trenčín. Najlepšie zo všetkých klubov sa predáva bratislavský Slovan. Dôvod je jasný -- úspešné posledné dve sezóny, história klubu a ekonomická situácia v Bratislave. "Podarilo sa nám uzavrieť zmluvy so Slovenskými telekomunikáciami a Slovnaftom na niekoľko rokov. Ide o zmluvy finančného charakteru. Stále je však dosť spoločností, ktoré síce majú záujem o reklamu, ale chcú bartrovať," hovorí Maroš Krajči, manažér HC Slovan Slovnaft. Kluby môžu vybaviť kabíny, posilňovne, urobiť úpravy na zimnom štadióne "Aj barter má význam, ale nemôže ísť o viac než 30 % celkového objemu," hovorí Piovarči. Zmluvy na niekoľko rokov sú skôr výnimkou. Stredne ve...
Zostáva vám 85% na dočítanie.