Pivovar Šariš eviduje za účtovné obdobie od 1. apríla 2004 do 31. marca 2005 stratu 13,169 milióna korún. Pri celkovom poklese predaja o 7,5 percenta, ktoré zaznamenali pivovary na Slovensku, spoločnosť udržala pokles na úrovni troch percent. Zníženie predaja ovplyvnil i obrat pivovaru, ktorý narástol iba o 2,5 percenta na 1,894 miliardy korún. V roku 2003 stúpol predaj v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 4,3 percenta. Podľa generálneho riaditeľa Imricha Havriša sa pod výsledky podpísalo chladnejšie minuloročné leto a dosah zvýšenia spotrebných daní z piva. Tieto faktory ovplyvnili požiadavky spotrebiteľov a ich orientáciu na lacnejšie značky pív. "Portfólio našich produktov má však veľký potenciál. Napríklad Velkopopovický kozel je najpredávanejším fľaškovým 10-stupňovým pivom na Slovensku," dodal Havriš. Spoločnosť preinvestovala za fiškálny rok viac ako 272 miliónov korún. Najvýznamnejšia investícia smerovala do informačného systému a zavedenia programu SAP.