Objem reklamy v slovenských médiách vlani medziročne vzrástol o 16 percent na 40,67 miliardy korún. Vyplýva to z údajov spoločnosti TNS SK. Nejde však o reálne výdavky na reklamu, pretože údaje nezahŕňajú rôzne zľavy a bonusy, ale sú vypočítané na základe hrubých cenníkových cien. Najväčšími zadávateľmi reklamy v minulom roku boli mobilní operátori, uviedol bez ďalších podrobností projektový manažér TNS SK Branislav Búzek. Detaily o reklamnom trhu za rok 2007 by mali byť k dispozícii do konca marca. Skutočné výdavky na reklamu sú zvyčajne pre rôzne zľavy výrazne nižšie. Napríklad v roku 2006 hrubé výdavky podľa TNS SK dosiahli 35,11 miliardy korún, odborný časopis Stratégie však reálne príjmy médií z reklamy vyčíslil na 8,43 miliardy Sk. Podľa oboch meraní bol v tomto období najväčší záujem o reklamu v televíziách.