Zmenu dizajnu etikiet pre značku piva Corgoň, ktorý zdôrazňuje prepojenie značky so športom, ohlásila spoločnosť Heineken Slovensko. O novom vzhľade mali možnosť rozhodnúť priamo spotrebitelia v rámci kvalitatívneho prieskumu, ktorý Heineken uskutočnil vo viacerých slovenských regiónoch. V nových vizuáloch sa opäť objavuje obraz kováčskeho majstra zvaného Corgoň, ktorý podľa legendy prekazil Turkom obsadenie Nitry a stal sa jej hrdinským záchrancom. Rozdielna farebnosť staniolovej šatôčky, ktorá nahradila pôvodnú krčkovú etiketu, umožní jednoduchšie rozlišovanie stupňovitosti piva.
Heineken vstúpil do Pivovaru v Nitre v roku 1997. Jeho vstup viedol k nárastu objemu produkcie Corgoňa, ktorý teraz patrí do prvej trojice najpredávanejších pív na Slovensku, pričom plechovkové pivo Corgoň je vôbec najpredávanejším takto baleným pivom na Slovensku. V rokoch 1998 až 2002 vzrástol celkový predaj piva Corgoň o 65 %, pričom vlani dosiahol jeho trhový podiel 12,8 %. Do športového sponzoringu pod hlavičkou piva Corgoň investoval Heineken od roku 1998 viac ako 71 mil. Sk.
Súčasťou spoločnosti Heineken Slovensko sú pivovary v Hurbanove, Nitre, Martine a Rimavskej Sobote. Do jej portfólia patria značky Zlatý Bažant, Corgoň, Martiner, Gemer, Kelt, Amstel, Murphy´s, Desperados a Heineken.
StoryEditor