TechTeam Global, Inc. (Nasdaq: TEAM), celosvetový poskytovateľ informačných technológií (IT), podpory podnikania a outsourcingových služieb pre biznis, oznámil obnovenie zmluvy na štyri roky s firmou Belgacom Mobile, viac známu pod značkovým menom Proximus, na poskytovanie viacjazykového zákazníckeho servisu pre svojich "Pay and Go" zákazníkov. Belgacom Mobile je najväčší operátor mobilných telekomunikačných služieb v Belgicku, pričom slúži 2,3 milióna Pay and Go zákazníkom (zákazníkom s predplatenou volacou kartou) sedem dní v týždni. Od roku 2004 spoločnosť TechTeam Global obsluhuje Pay and Go zákazníkov v holandskom, vo francúzskom a v anglickom jazyku prostredníctvom telefónu a internetu. Okrem viacjazykového zákazníckeho servisu, firmy Proximus a TechTeam Global rozbehli program Vývoj zákazníka, ktorý spoločnosti Proximus pomôže rozvíjať zákaznícky potenciál. Profesionáli spoločnosti TechTeam z oblasti zákazníckeho servisu vyhodnotia, či má volajúci záujem o iné služby firmy Proximus, a ak má, pracovník tieto služby zákazníkovi navrhne. Manažérka zákazníckeho servisu v spoločnosti TechTeam Matina Fuentesová povedala, že ich misiou je poskytnúť kvalitu svetovej triedy a pomôcť klientom v posilnení vzťahu so zákazníkmi zvýšením zákazníkovej hodnoty počas vzťahu s firmou. Okrem systému kvality šitého na mieru, ktorý vyvinuli spolu so spoločnosťou Proximus v roku 2004, plánujú tiež poskytovať aktuálne prieskumy spokojnosti zákazníkov prostredníctvom interaktívnej hlasovej reakcie. Dani Van Himbeeck, riaditeľ pre masové operácie v spoločnosti Proximus uviedol , že od roku 2004 sa ich spoločnosti podarilo vybudovať silné partnerstvo s firmou TechTeam a pri každotýždennej spolupráci sa tieto spoločnosti zamerali na základnú vec -- spokojnosť zákazníka. TechTeam je dostatočne flexibilným partnerom, aby sa k Proximusu pridal v zdokonaľovaní nášho vzťahu so zákazníkmi na každodennej báze, pričom sa vyrovnáva s pravidelnými zmenami a veľmi ambicióznymi cieľmi.