StoryEditor

Ako riadiť procesy

19.07.2005, 00:00

Vyše tisíc účastníkov z 39 krajín celého sveta sa zúčastnilo na 12. ročníku medzinárodnej konferencie ProcessWorld Europe v Lipsku, ktorá dlhodobo patrí medzi najvýznamnejšie podujatia v oblasti Business Process Managementu
v Európe. Zorganizovala ju spoločnosťou IDS Scheer.
Viac ako 60 vystúpení bolo zameraných na prezentáciu myšlienok a konceptov z oblasti riadenia podnikových procesov. Prezentovali sa najnovšie trendy v oblasti Business Process Managementu, pričom hlavný dôraz sa kládol na úspešné príklady projektov z praxe, ako napríklad navrhnutie životného cyklu produktov farmaceutickej firmy Boehringer Ingelheim alebo organizácie procesov spolkového štátu Šlezvicko-Holštajnsko. Aj ostatné významné spoločnosti, ako napr. Deutsche Telekom, Audi, Credit Suisse alebo Reemtsma, umožnili návštevníkom konferencie ProcessWorld Europe nahliadnuť do organizácie ich vlastných procesov.
IDS Scheer po prvýkrát predstavila aj novú inovatívnu generáciu nástrojov ARIS, ktorá bola odkomunikovaná pod spoločnou značkou ARIS Platform for Process Excellence. Spoločnosť si tým opäť upevnila pozíciu svetového lídra na globálnom trhu softvéru určeného na riadenie podnikových procesov. Ako súčasť rozvoja webovej stratégie IDS Scheer tento rok predstavila svojim zákazníkom aj úplne nové, webovo orientované produkty. Predstavil sa aj produkt ARIS SmartPath, ktorý je určený pre malé a stredné podniky. Integrácia komplexného riešenia ARIS pre riadenie podnikových procesov a riešení mySAP All-in-One umožňuje zákazníkom zo segmentu malých a stredných podnikov podstatne zredukovať čas potrebný na uvádzanie nových výrobkov a tým znížiť náklady na obstarávanie a prevádzku.
Súčasťou podujatia bolo aj oceňovanie najlepších projektov Business Process Excellence. Medzi piatimi ocenenými bol aj slovenský zástupca -- Železničná spoločnosť Slovensko a Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a to v kategórii Procesný dizajn.
"Cena Business Process Excellence je ocenením tých zákazníkov, ktorí vynakladajú maximálne úsilie na to, aby bez výnimky dodržiavali zásady riadenia obchodných procesov a snažia sa myslieť do budúcnosti. Od našich zákazníkov to vyžaduje odvahu pristupovať k zmenám a vytýčiť si jasný cieľ -- byť lepší ako konkurencia," povedal Helmut Kruppke pri odovzdávaní cien.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/servisne-prilohy, menuAlias = servisne-prilohy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
09. máj 2024 01:59