StoryEditor

Čím telekomunikačné firmy lákajú cudzích zákazníkov

16.06.2006, 00:00

Na príchod nových klientov od konkurencie sa podľa všetkého dlhšie pripravoval T-Mobile. Ešte 1. marca, teda takmer štvrť roka pred spustením prenositeľnosti, začal ponúkať ekvivalentné paušály -- čiže volacie programy, ktoré sú vo všetkých dôležitých parametroch zhodné s ich náprotivkami od Orange. Ľuďom, ktorí využijú túto ponuku, sa teda zmení len vizuál faktúry. Akékoľvek porovnávanie výhodnosti tak stráca zmysel. Aktuálne sa dajú u oboch operátorov získať zaujímavé zľavy. Treba však počítať s tým, že nárok na výšku zľavy závisí od množstva pretelefonovaných minút, alebo od toho, že si nevezmete "akciový" mobil, napriek súhlasu s časovou viazanosťou.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/servisne-prilohy, menuAlias = servisne-prilohy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. apríl 2024 18:37