Hlavnú cenu pre veľké podniky, rovnako ako v minulom ročníku, získala spoločnosť Orange Slovensko. Prevzala ju riaditeľka úseku komunikácie a značky spoločnosti Andrea Cocherová.
Program zodpovedného podnikania spoločnosti stojí na štyroch pilieroch -- biznis princípy, filantropia a charita, pravidlá uplatnenia biznis princípov do praxe a napokon reportovanie a preverovanie. Vlani spoločnosť napríklad odštartovala projekt Environmentálneho riadenia dodávateľov, uviedla Etický kódex, rozvinula systém zamestnaneckých benefitov a začala aj novú formu ich komunikácie s vedením spoločnosti.
Hlavnú cenu pre malé a stredné podniky si prevzal konateľ spoločnosť Anasoft APR Stanislav Čekovský. Spoločnosť kladie dôraz na lojálne vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi a obchodnými partnermi. Snaží sa o celkovú úsporu energie, recykláciu materiálov a optimalizáciu dopravy. K motivovanosti zamestnancov prispievajú flexibilný pracovný čas, investície do vzdelávania, starostlivosť o zdravie a komfort, ale aj rodinne zamerané vnútrofiremné stretnutia. Má tiež viacero filantropických projektov. Napríklad mladé rodiny podporuje technickým servisom webovej stránky www.babetko.sk. V spolupráci s Nadáciou pre deti Slovenska založila nadačný fond Myšlienka, ktorý podporuje vzdelávanie mladých ľudí zážitkovou formou.
Cenu za dlhodobé partnerstvo získala reklamná agentúra Soria & Grey za aktívnu spoluprácu s občianskym združením Liga proti rakovine na tvorbe a realizácii komunikačných, mediálnych a edukačných kampaní, akou je napríklad známy Deň narcisov.
Cenu za podporu verejnoprospešnej činnosti v regióne patrí spoločnosti Heineken Slovensko. Komisia vyzdvihla jej podporu projektu Obnova náučného chodníka na Zobore, ktorý uviedla do života v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou a ďalšími partnermi.
Cenu za odvahu podporiť inovatívny projekt si odniesla spoločnosť Západoslovenská energetika za podporu projektu Odklínanie hradov, ktorý pomohol 13 hradným zrúcaninám na západnom Slovensku a prostrediu v ich okolí.
Čestné uznanie za mediálny prínos k rozvoju firemnej filantropie a spoločenskej zodpovednosti firiem na Slovensku udelila Nadácia Pontis v spolupráci so Slovenským syndikátom novinárov. Čestné uznanie získala redaktorka Slovenskej televízie Katarína Meščanová za reportáž s názvom Chodník do železiarní. Hovorilo sa v nej o pomoci spoločnosti U.S. Steel Košice rómskej komunite na východnom Slovensku zamestnávaním Rómov.