Trendom posledných rokov začína byť v slovenských bankách aj "zabalenie" určitých služieb do balíkov. Klienti tak za jednu sumu dostanú súhrn určitých služieb, ktoré či spotrebujú alebo nie, musia zaplatiť. Je to ako s paušálom na mobilný telefón, s tým rozdielom, že ušetrené služby si do nového mesiaca preniesť nemôžete. Takého "zabalené" služby si zákazníci vo väčšine bánk môžu, ale aj nemusia zakúpiť.
"Naše produktové balíčky sa na Slovensku tešia veľkej obľube, keďže ponúkajú zaujímavé cenové zvýhodnenie oproti iným ponúkaným produktom. Klient podpisom jedinej zmluvy o bankovom účte má za zvýhodnený poplatok k dispozícii mnohé ďalšie služby. Banka tak klientovi ušetrí čas za vybavovanie," uviedla Miriam Hajduová, riaditeľka marketingu ČSOB.
Pri otváraní účtu v Tatra banke si jej klient jeden z balíkov aktivovať musí. "Vytvorením balíkov služieb k bežnému účtu sme sledovali najmä zjednodušenie získania bežných bankových služieb a produktov za ekonomicky najefektívnejších podmienok pre špeciálne segmenty klientely," uviedol hovorca Tatra banky Roman Začka. Tatra banka tak ponúka tri druhy balíkov pre rôzne skupiny klientov.
Zvýhodnené balíky ponúka aj UniBanka.
Klient by si však určite mal premyslieť, či bude naozaj každý mesiac využívať všetky ponúkané služby, aby nakoniec nepreplácal.
Všeobecná úverová banka donedávna tiež ponúkala balíky pre bežných klientov. V súčasnosti sú však jej balíky určené len pre "lepších" klientov banky.
StoryEditor