Politickú reklamu v Slovenskej televízii (STV) si objednalo 10 politických strán, ktoré kandidujú v júnových parlamentných voľbách. Sú nimi: Aliancia nového občana, Komunistická strana Slovenska, Ľudová strana-HZDS, Nádej, Prosperita Slovenska, Strana demokratickej ľavice, Slovenská ľudová strana, Slovenská národná strana, Smer-sociálna demokracia a Strana maďarskej koalície. Pre všetky strany platia rovnaké cenové a platobné podmienky. Kampaň sa začína 28. mája a končí sa v deň volieb. Vysielací čas pre politickú reklamu je vyhradený na jednotke STV každý deň až do 17. júna. Slovenská televízia ju bude vysielať v samostatných blokoch, ktoré budú zreteľne oddelené od ostatného programu. Informácie poskytol člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Záhradník.
Politickú reklamu v STV si neobjednalo Kresťanskodemokratické hnutie (KDH). Ako pre agentúru SITA uviedla hovorkyňa KDH Anna Andrejuvová, strana vynecháva televízie, pretože tento druh média potrebám jej politickej kampane nevyhovuje. KDH si politickú reklamu objednalo v rádiách a v printových médiách. Politickú reklamu v STV si neobjednala ani SDKÚ-DS. Hovorca strany Martin Maťko pre agentúru SITA uviedol, že to, s kým SDKÚ-DS má alebo nemá reklamu, je strategická záležitosť, a preto sa k tomu v tejto chvíli vyjadrovať nebude.
StoryEditor