Media SRo bude agentúre TNS SK poskytovať tiež v pravidelných mesačných intervaloch základné údaje o predaji reklamného priestoru na okruhoch Rádio Slovensko, Rádio Regina, Rádio_FM, Rádio Devín a Rádio Patria. Po tom, ako začiatkom roka doplnila agentúra TNS SK monitoring reklamných výdavkov o nové out-of-home spoločnosti a o nové údaje v kinách, rozširuje teraz okruh svojich monitorovaných médií aj o nové rozhlasové stanice.
Miriam Kittler, konateľka Media SRo, to okomentovala: "Vzájomná spolupráca Medie SRo a agentúry TNS SK má pre nás viacero rozmerov. Získame prehľad o návštevnosti našich www stránok, reálny monitoring prezentácie všetkých značiek Slovenského rozhlasu v iných médiách a zároveň získame monitoring klientov, ktorí sa prezentujú v médiách. Uzavretie tejto spolupráce bol pre Mediu Sro jeden z posledných krokov v dobudovaní systému predaja reklamy Slovenského rozhlasu."
"Teší nás, že sme sa s Media SRo dohodli na tejto vzájomnej spolupráci. Doplnením monitorovaných médií o nové rozhlasové stanice poskytneme našim klientom kompletnejší prehľad o slovenskom reklamnom trhu, pretože opäť reálnejšie zmapujeme stav reklamných výdavkov v médiách", dodal Branislav Búzek, Project Manager TNS SK .
