StoryEditor

Rada pre reklamu má 4 nových členov

13.12.2007, 00:49
Autor:
TASRTASR
Do Rady pre reklamu (RPR), združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, vstúpili na jej Valnom zhromaždení 11. decembra noví členovia (TV JOJ, Mac TV, ISPA, JC Decaux a OTP BANKA SLOVENSKO).

"Veľmi nás teší, že už nemusíme vysvetľovať, prečo je potrebné spoločne presadzovať etiku v reklame. Tešíme sa, že k silným spoločnostiam, ktoré tento systém podporujú dlhé roky, pribúdajú ďalší podstatní hráči," konštatovala prezidentka RPR Eva Babitzová.


Valné zhromaždenie RPR opätovne zvolilo za svoju prezidentku Evu Babitzovú, ktorá pokračuje vo svojej funkcii v ďalšom období. Novými členmi Prezídia RPR sa stali Ladislav Faith zo spoločnosti T-com a prezident KRAS-u Aleš Kohút.


Okrem toho Valné zhromaždenie novelizovalo základný dokument etickej samoregulácie v reklame Etické zásady reklamnej praxe, platné na území SR. Zmeny kódexu sa opierali o aktualizáciu niektorých oblastí (pojem reklamy, subjekty reklamy ako komunikačného procesu, slušnosť reklamy) podľa priamych požiadaviek členov RPR, členov Arbitrážnej komisie RPR a z podkladov iných európskych kódexov.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. apríl 2024 21:13