Predstavenstvo z troch návrhov vybralo logo, ktoré zvíťazilo v hlasovaní verejnosti a zároveň ho odporúčala aj odborná komisia. "Je to logo, kde na červenej ploche je symbol dopravného podniku, teda nápis DP. Myslím si, že logo je absolútne vhodné, bol to nakoniec jednoznačný názor podniku, komisie i občanov," povedal Zahradník. Zdôraznil, že schválené logo je právne ošetrené, zaregistrovateľné a nikto sa nemusí obávať, že by mohlo ísť o plagiát. "Za logo, ktoré bolo označené za plagiát a vraj sa nápadne podobalo na rakúske železnice, ľudia nehlasovali. Zobrali tieto informácie do úvahy," konštatoval Zahradník.
Ako ďalej uviedol, každý má svoj vkus a nájsť logo, ktoré by sa páčilo všetkým, je nemožné a nereálne. Záhradník si však myslí, že nové logo DPB nie je konfrontačné a polemické, na druhej strane je graficky čisté. Predpokladá, že občania sa s ním stotožnia a ľudia v dopravnom podniku si ho osvoja. Zdôraznil, že podnik staré logo používať neprestane. V upravenej podobe by sa mohlo používať ako akýsi erb, dopravný podnik uvažuje, že na vozidlách zostane. "Podobne, ako je to v Prahe, kde je kombinácia moderného loga a historického loga. Staršie logo zostane v mierne upravenej forme," vysvetlil Zahradník.
Logo bude podnik meniť postupne, nechce vyvolávať zbytočné náklady. "Nebudeme zo dňa na deň prelepovať všetky vizuály, to by bolo drahé. Podnik chceme postupne prezliekať do nového šatu. Napríklad tam, kde sú lístky a iné veci predtlačené, tak sa dopoužívajú, pri ďalšej objednávke bude na nich nové logo," vysvetlil Zahradník. Nové logo by sa do konca roka malo objaviť na všetkých tlačovinách, dokumentoch, vozidlách mestskej hromadnej dopravy, nových električenkách a ďalších cestovných lístkoch, ale aj na plánovaných rovnošatách vodičov.
Do súťaže o nové logo Dopravného podniku Bratislava bolo prihlásených takmer 400 návrhov. Staré logo podniku sa používalo približne od začiatku 90. rokov minulého storočia.