StoryEditor

Facebook zamieša karty v streamovacom biznise

11.08.2017, 00:00
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.

Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 21:03:28 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa Facebooku v treťom kvartáli vzrástol o 35 percent, umelá inteligencia však bude drahšia 02 - Modified: 2024-10-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Analytik prezradil, kto a ako nás špehuje a aj prečo je Temu veľké riziko, ktorému vôbec nejde o tovar 03 - Modified: 2024-10-14 09:00:00 - Feat.: - Title: Absurdné Porsche: Mark Zuckerberg nechal žene postaviť jedinečný Cayenne Minivan 04 - Modified: 2024-10-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Brúsia si zuby na giganta. V Amerike tlačia na rozbitie Googlu 05 - Modified: 2024-09-25 18:01:58 - Feat.: - Title: Hororový vstup do sezóny i búriaci sa diváci. Akcionárov sa treba spýtať, kam klub smeruje, vraví Radivojevič
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 09:06