StoryEditor

Facebook zamieša karty v streamovacom biznise

11.08.2017, 00:00
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.

Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-22 11:43:18 - Feat.: - Title: Premárnené roky pri „kokaínových“ technológiách. Radíme, ako sa nenechať chytiť do sociálnych sietí 02 - Modified: 2024-11-22 10:31:53 - Feat.: - Title: Austrália klepne sociálnym sieťam po prstoch 03 - Modified: 2024-11-07 11:57:22 - Feat.: - Title: Technologickí giganti po Trumpovom víťazstve otáčajú mincu. Po kritike prichádzajú gratulácie 04 - Modified: 2024-10-30 21:03:28 - Feat.: - Title: Zisk majiteľa Facebooku v treťom kvartáli vzrástol o 35 percent, umelá inteligencia však bude drahšia 05 - Modified: 2024-10-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Analytik prezradil, kto a ako nás špehuje a aj prečo je Temu veľké riziko, ktorému vôbec nejde o tovar
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. november 2024 06:18