Záujem o kompaktné prevádzky rastie, rovnako ako aj ich počet či rozširujúci sa sortiment výrobkov.
Čoraz vyhľadávanejšie a dostupnejšie. Tak možno charakterizovať kompaktné prevádzky, v ktorých sa dá nakúpiť a zároveň aj najesť. Tieto predajne tiež rozširujú produkciu oproti klasickým pekárňam o obložené pečivo, koláče či príležitosť na rýchle raňajky. „Stavajú na trend čerstvo upečeného pečiva a dostupnosti,“ hovorí Katarína Paule, vedúca retail tímu v Cushman & Wakefield na Slovensku. Záujem o ne je pomerne vysoký nielen počas pracovného týždňa alebo cez víkendy. „Sledujú celosvetový trend,“ konštatuje aj maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský a dodáva, že enormný rast počtu predajní má viace...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
02 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
03 - Modified: 2024-12-03 13:54:39 - Feat.: - Title: Podnikatelia pozor: Tu je osem zmien, ktoré ovplyvnia váš biznis
04 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
05 - Modified: 2024-11-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Rodinná vojna u Krainovej: So sestrou si posielajú drsné správy, rozhádal ich biznis!