Vstupuje do rastúceho predaja potravín za diskontné ceny rozvozom. Uzavrel partnerstvo s kalifornskou spoločnosťou Instacart.
Vďaka ich spolupráci si zákazníci budú môcť objednať napríklad ovocie a zeleninu, ktorú dostanú v krátkom čase k dverám bytu. Pilotný program odštartuje už tento mesiac v mestách Atlanta, Dallas a Los Angeles.
Zákazníci si na stránke Instacartu zvolia časové rozpätie, v ktorom chcú doručiť objednávku. Elektronicky za ňu zaplatia. Budú mať na výber niekoľko možností, ako faktúru uhradiť. Aldi a Instacart zákazníkom sľubujú, že im produkty dodajú po hodine od prijatia objednávky.
Spoločnosť Instacart vznikla v roku 2012 v San Franciscu. Investori jej trhovú hodnotu oceňujú na 2,9 miliardy eur. Už niekoľko rokov poskytuje dodávku tovaru zákazníkom supermarketov.
Koncern Aldi v júni oznámil, že expanziu na americkom trhu energicky posilní. V nasledujúcich piatich rokoch investuje do budovania svojich kamenných obchodov 4,24 miliardy eur. Počet predajní do roku 2022 zo súčasných 1 600 vzrastie na 2 500.