StoryEditorUž tri mesiace sa ním malo jazdiť. Konečný účet za tunel Čebrať je stále otázny
V prípade veľkého zvýšenia celkovej sumy hrozí, že nám Brusel nepreplatí náklady.
Tunelom Čebrať mali už tri mesiace jazdiť autá. Taký bol aspoň pôvodný plán ministerstva dopravy. Ešte v januári však upravila Národná diaľničná spoločnosť svoj odhad dokončenia úseku D1 Hubová – Ivachnová na rok 2019 a podľa posledných informácií sa nestihne ani tento termín. „Prebiehajú rokovania so zhotoviteľom o zmluvných možnostiach pokračovať v realizácii diaľnice. Predbežný odhad ukončenia realizácie je december 2021,“ oznámili diaľničiari. Okrem termínu dokončenia zostáva nevyjasnenou otázkou aj celková suma. V prípade, že dodatočné náklady presiahnu polovicu vysúťaženej sumy, dokonca hrozí, že nám Brusel nič nepreplatí a financie bude musieť zabezpečiť štát....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-15 15:53:40 - Feat.: - Title: Najdlhší z chýbajúcich úsekov D3 by mal stáť necelých 400 miliónov eur, ponuku predložil Váhostav
02 - Modified: 2025-07-13 13:10:16 - Feat.: - Title: Slovenská správa ciest opravila cestný most ponad rieku Váh v Šali
03 - Modified: 2025-07-08 09:01:00 - Feat.: - Title: Vodiči pozor, prídu pokuty až do 1 300 eur: Zistite, koľko vás aká chyba môže stáť
04 - Modified: 2025-07-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Spaľováky môžu skončiť skôr: Nechcete elektromobily? Dostanete ich príkazom
05 - Modified: 2025-07-05 07:00:00 - Feat.: - Title: V budúcnosti už v mestách nebudeme môcť odbočiť doľava. Mnohonásobne to zlepší dopravnú situáciu, vysvetľuje odborník