Štátne IC vlaky ešte nikdy nedokázali ukončiť rok so ziskom. To by sa podľa riaditeľa úseku ekonomiky ZSSK Patrika Horného mohlo čoskoro zmeniť, keďže už tento rok je hospodárenie tesne pod nulou a nedosahuje miliónové straty tak ako v minulosti. Horný preto predpokladá, že zvýšenie kapacity vlakov v roku 2018 by mohlo pomôcť prvýkrát dostať ekonomický výsledok z červených čísel.
Milióny eur v mínuse
InterCity vlaky začali fungovať ako komerčný produkt ZSSK od roku 2012. To znamená, že im štát pres...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-23 13:24:53 - Feat.: - Title: Železničná spoločnosť dohodla nižšiu cenu servisu a spúšťa projekt nových lôžkových vozňov
02 - Modified: 2025-12-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Nový grafikon prináša posilnené spoje a lepšie nadväznosti: Ako sa mení cestovanie v 4 krajoch západného Slovenska
03 - Modified: 2025-12-21 20:20:53 - Feat.: - Title: Diaľničiari ukázali tunel Višňové, záujem spôsobil dopravný kolaps
04 - Modified: 2025-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: TOP zmeny v grafikone 2025/2026: Ako sa mení doprava na kľúčových železničných trasách Slovenska
05 - Modified: 2025-12-13 09:13:47 - Feat.: - Title: Začína platiť nový vlakový grafikon, ZSSK posilňuje vyťažené linky