Vlaky, cestujúciMarek Kmeť
StoryEditorIC vlakom sa začne finančne dariť. Od nového roku
Štátne IC vlaky ešte nikdy nedokázali ukončiť rok so ziskom. To by sa podľa riaditeľa úseku ekonomiky ZSSK Patrika Horného mohlo čoskoro zmeniť, keďže už tento rok je hospodárenie tesne pod nulou a nedosahuje miliónové straty tak ako v minulosti. Horný preto predpokladá, že zvýšenie kapacity vlakov v roku 2018 by mohlo pomôcť prvýkrát dostať ekonomický výsledok z červených čísel.
Milióny eur v mínuse
InterCity vlaky začali fungovať ako komerčný produkt ZSSK od roku 2012. To znamená, že im štát pres...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-15 15:53:40 - Feat.: - Title: Najdlhší z chýbajúcich úsekov D3 by mal stáť necelých 400 miliónov eur, ponuku predložil Váhostav
02 - Modified: 2025-07-13 13:10:16 - Feat.: - Title: Slovenská správa ciest opravila cestný most ponad rieku Váh v Šali
03 - Modified: 2025-07-10 07:19:17 - Feat.: - Title: Štátny dopravca musí škrtať. V hre sú vlaky bez sprievodcov aj na trati medzi Bratislavou a Košicami
04 - Modified: 2025-07-09 08:14:53 - Feat.: - Title: ZSSK Cargo získala eurofondy na modernizáciu kľúčových lokomotív
05 - Modified: 2025-07-08 09:01:00 - Feat.: - Title: Vodiči pozor, prídu pokuty až do 1 300 eur: Zistite, koľko vás aká chyba môže stáť