Ak Transprojekt porušoval rôzne povinnosti zo zmluvy, môže hradiť škody či zmluvné pokuty.
Nekonečný príbeh rekonštrukcie Hlavnej stanice má ďalšie pokračovanie. „Nastal čas zásadným spôsobom konať a s týmto historickým problémom sa vyrovnať,“ oznámil generálny riaditeľ železníc Martin Erdössy. Železnice Slovenskej republiky odstúpili od zmluvy so spoločnosťou Transprojekt. Prinášame vám odpovede na základné otázky celého sporu.
1. Aký je problém v rámci rekonštrukcie Hlavnej stanice?
Rekonštrukcia Hlavnej stanice je v pláne už od roku 1998, v ktorom investor a Železnice Slovenskej republiky podpísali dohodu o spolupráci. Rekonštrukciu mal zabezpečiť investor Transprojekt v roku 2005. Následne Andrej Ďurkovský, b...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-26 16:06:01 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy
02 - Modified: 2024-03-26 07:54:43 - Feat.: - Title: Deutsche Bahn postupne znížia pracovný čas rušňovodičov na 35 hodín týždenne
03 - Modified: 2024-03-19 16:23:43 - Feat.: - Title: Železniční odborári ukončili sériu protestov zhromaždením v Bratislave
04 - Modified: 2024-03-18 12:55:48 - Feat.: - Title: FOTO Takto železnice rozpredávajú majetok. Nekvalitné fotky, zničené nehnuteľnosti pod cenu a pozemky za pár šupov
05 - Modified: 2024-03-06 23:00:00 - Feat.: - Title: Zákopová vojna na Záhorí. Štátu sa komplikuje 200-ka na trati do Česka, hrozí blamáž