StoryEditor

Mladých odrádza málo kreativity

25.09.2017, 00:00
Už dávno sa skončili časy, keď bol plat najdôležitejším ukazovateľom pri rozhodovaní sa o nástupe do práce. Dnešná mladá generácia mileniálov vyhľadáva skôr možnosť realizácie.

Mladí ľudia chcú, aby ich práca bavila, mohli využiť svoju kreativitu a mali dostatok voľného času. A práve to je výhoda, ktorú môžu slovenské podniky využiť v boji so zahraničnými firmami, kde väčšina našincov pracuje najmä kvôli dobrému platu, no na pozíciách, ktoré často nemusia zodpovedať ich predstavám.

Hoci sa zahraničným platom slovenské firmy nedokážu vyrovnať, vedia zamestnancom ponúknuť flexibilitu, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-21 13:26:56 - Feat.: - Title: Inzertné portály sú preplnené ponukami, školám chýbajú stovky učiteľov. Problém má najmä Bratislava 02 - Modified: 2024-06-17 18:44:14 - Feat.: - Title: Medzinárodný menový fond varuje pred dopadmi generatívnej umelej inteligencie na trh práce 03 - Modified: 2024-06-13 16:18:03 - Feat.: - Title: Podnikateľov zákon demotivuje. PS navrhuje rýchlejšie odpisovanie technického zhodnotenia majetku firiem 04 - Modified: 2024-06-13 14:44:29 - Feat.: - Title: Paradox umelej inteligencie. Pracovné miesta vytvára, otázne sú potrebné zručnosti uchádzačov 05 - Modified: 2024-06-12 22:00:00 - Feat.: - Title: Živnostník alebo zamestnanec? Kritériom má byť počet odberateľov, Mihál pre HN upozornil na slabé miesta
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. jún 2024 06:59