StoryEditor

Mladých odrádza málo kreativity

25.09.2017, 00:00
Už dávno sa skončili časy, keď bol plat najdôležitejším ukazovateľom pri rozhodovaní sa o nástupe do práce. Dnešná mladá generácia mileniálov vyhľadáva skôr možnosť realizácie.

Mladí ľudia chcú, aby ich práca bavila, mohli využiť svoju kreativitu a mali dostatok voľného času. A práve to je výhoda, ktorú môžu slovenské podniky využiť v boji so zahraničnými firmami, kde väčšina našincov pracuje najmä kvôli dobrému platu, no na pozíciách, ktoré často nemusia zodpovedať ich predstavám.

Hoci sa zahraničným platom slovenské firmy nedokážu vyrovnať, vedia zamestnancom ponúknuť flexibilitu, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia 02 - Modified: 2024-11-18 15:27:35 - Feat.: - Title: Manažérka Philip Morris: Základ je plat a náplň práce. No kľúčové pri nábore môže byť aj zber šiat či odpadu 03 - Modified: 2024-11-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Západ má problém s migrantmi, východ Európy zas s mladými. Experti pre HN opísali stav v Nemecku a Rumunsku 04 - Modified: 2024-11-04 14:40:30 - Feat.: - Title: Situácia na nemeckom trhu práce sa zhoršuje. Firmy prijímajú stále menej ľudí, sú opatrné 05 - Modified: 2024-11-02 14:14:54 - Feat.: - Title: Možnosť vzdelávať sa má vo firmách na Slovensku polovica zamestnancov, desatina o túto možnosť prišla
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 08:05