StoryEditor

Influencer vám produkt nezachráni

27.09.2017, 00:00
Technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správanie spotrebiteľa.

Influenceri, ktorí dnes nechýbajú v modernom mediamixe nejedného zadávateľa. Taká bola hlavná téma včerajšej konferencie Online summit, ktorá je už tradične zameraná na trendy v online marketingu.

Celebrita alebo influencer
Úvod konferencie patril Michaelovi Olayemu z londýnskej agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku tvorí napríklad kampane pre O2. Michael ponúkol zaujímavý pohľad do budúcnosti z hľadiska technológií.

Hovoril o tom, ako technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-26 16:29:51 - Feat.: - Title: Za 10 rokov z trhu práce odíde 300-tisíc ľudí, pribudne rovnaký počet penzistov. Firmy apelujú na riešenia 02 - Modified: 2024-11-21 20:35:40 - Feat.: - Title: Zelená transformácia je pre podniky šanca, zaznelo na konferencii ATLAS Fórum 03 - Modified: 2024-11-21 20:41:51 - Feat.: - Title: Ako zavádzať zelené riešenia? Berme si príklad zo severských krajín 04 - Modified: 2024-11-18 07:55:17 - Feat.: - Title: Zomrel ďalší fitness influencer, pár dní po 30. narodeninách dostal infarkt. Je pripomienkou, že nie každé svaly sú zdravé 05 - Modified: 2024-11-18 15:27:35 - Feat.: - Title: Manažérka Philip Morris: Základ je plat a náplň práce. No kľúčové pri nábore môže byť aj zber šiat či odpadu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. január 2025 05:34