StoryEditor

Influencer vám produkt nezachráni

27.09.2017, 00:00
Technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správanie spotrebiteľa.

Influenceri, ktorí dnes nechýbajú v modernom mediamixe nejedného zadávateľa. Taká bola hlavná téma včerajšej konferencie Online summit, ktorá je už tradične zameraná na trendy v online marketingu.

Celebrita alebo influencer
Úvod konferencie patril Michaelovi Olayemu z londýnskej agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku tvorí napríklad kampane pre O2. Michael ponúkol zaujímavý pohľad do budúcnosti z hľadiska technológií.

Hovoril o tom, ako technológie ovplyvnia nielen komunikáciu značiek, ale najmä správ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-13 08:34:54 - Feat.: - Title: Mnohé Slovenky budú už po zvyšok tohto roka pracovať zadarmo. Brusel chce zmenu, koná už aj Ficova vláda 02 - Modified: 2025-10-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Čína a USA majú pred Európou v oblasti umelej inteligencie obrovský náskok. My držíme s okolitými štátmi krok 03 - Modified: 2025-10-04 10:55:05 - Feat.: - Title: Separ v otvorenom biznis rozhovore: Málokto má na Slovensku podobný výtlak ako ja 04 - Modified: 2025-09-24 07:29:25 - Feat.: - Title: Po dlhopisoch pre ľudí chystá štát ďalší projekt. V minulom storočí sa takýto nástroj na Slovensku osvedčil 05 - Modified: 2025-09-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Najlepšie si s veľkými investíciami poradili Poliaci. Čechom plány nevyšli, nás brzdí jedna vec, tvrdí expert
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 23:22