StoryEditor

Volkswagen ide cestou predaja cez internet

12.10.2017, 00:00
Gigant z Wolfsburgu chce zdvojnásobiť výnosy z distribučnej siete.

Konsolidácia nákladov. Aj to sleduje nemecký automobilový koncern Volkswagen plánovaným zredukovaním distribučnej siete. Chce sa sústrediť predovšetkým na internetový predaj a zároveň zvýšiť ziskovosť a efektivitu súčasnej distribučnej siete. Tá má v Európe aktuálne až tritisíc pobočiek, pričom automobilka avizovala, že má v pláne zredukovať až desať percent predajnej siete. „V poslednom čase môžeme u všetkých výrobcov sledovať snahu o optimalizáciu efektivity...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-27 06:18:27 - Feat.: - Title: Vysvetľujeme: Čo je Metaverzum a ako by malo ovplyvniť budúcnosť našich životov? 02 - Modified: 2022-06-17 11:45:06 - Feat.: - Title: Predaj Volkswagenu v máji aj za prvých päť mesiacov klesol pre nedostatok čipov 03 - Modified: 2022-06-14 18:29:17 - Feat.: - Title: Romana Tabák prezidentkou? Memečka so smelými plánmi poslankyne zbúrali interenety 04 - Modified: 2022-06-07 20:16:30 - Feat.: - Title: Šéf Volkswagenu pre HN: Prílišný optimizmus nie je na mieste. K čipom sa pridali lockdowny či Ukrajina 05 - Modified: 2022-05-30 14:14:44 - Feat.: - Title: Stellantis a Toyota rozšíria partnerstvo. Japonská ponuka sa má obohatiť o úplne nový model
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. jún 2022 23:39