Gigant z Wolfsburgu chce zdvojnásobiť výnosy z distribučnej siete.
Konsolidácia nákladov. Aj to sleduje nemecký automobilový koncern Volkswagen plánovaným zredukovaním distribučnej siete. Chce sa sústrediť predovšetkým na internetový predaj a zároveň zvýšiť ziskovosť a efektivitu súčasnej distribučnej siete. Tá má v Európe aktuálne až tritisíc pobočiek, pričom automobilka avizovala, že má v pláne zredukovať až desať percent predajnej siete. „V poslednom čase môžeme u všetkých výrobcov sledovať snahu o optimalizáciu efektivity predajných miest a znižovanie časovej náročnost...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 14:22:40 - Feat.: - Title: Automobilový priemysel zasiahla kríza, zamestnávateľom chýbajú kvalifikovaní pracovníci
02 - Modified: 2024-03-27 15:54:37 - Feat.: - Title: Volkswagenu na Slovensku chýba tento rok až 1 500 zamestnancov. Kritická je situácia so špecialistami
03 - Modified: 2024-03-26 11:09:53 - Feat.: - Title: Nádej v nových typoch batérií. Pomôžu k radikálnemu zníženiu cien elektromobilov?
04 - Modified: 2024-03-14 22:27:47 - Feat.: - Title: Volkswagen chce v roku 2027 uviesť na trh elektromobil za 20-tisíc eur
05 - Modified: 2024-03-13 17:15:10 - Feat.: - Title: Únia ustúpila automobilkám, emisné normy nie sú také prísne. Europoslanci schválili nové limity