StoryEditor

Volkswagen ide cestou predaja cez internet

12.10.2017, 00:00
Gigant z Wolfsburgu chce zdvojnásobiť výnosy z distribučnej siete.

Konsolidácia nákladov. Aj to sleduje nemecký automobilový koncern Volkswagen plánovaným zredukovaním distribučnej siete. Chce sa sústrediť predovšetkým na internetový predaj a zároveň zvýšiť ziskovosť a efektivitu súčasnej distribučnej siete. Tá má v Európe aktuálne až tritisíc pobočiek, pričom automobilka avizovala, že má v pláne zredukovať až desať percent predajnej siete. „V poslednom čase môžeme u všetkých výrobcov sledovať snahu o optimalizáciu efektivity predajných miest a znižovanie časovej náročnost...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-20 22:00:00 - Feat.: - Title: EÚ chce zakázať karbónové komponenty v automobiloch. Výrobcovia už bijú na poplach 02 - Modified: 2025-04-18 18:44:05 - Feat.: - Title: Volkswagen by podľa svojho šéfa mohol vyrábať autá značky Audi v USA 03 - Modified: 2025-04-17 11:59:19 - Feat.: - Title: Bratislavský Volkswagen bol v hre o jeden z top modelov, vyrábať ho nakoniec budú v inej krajine 04 - Modified: 2025-04-16 09:30:00 - Feat.: - Title: Solárna superbúrka môže kedykoľvek ochromiť Zem. Vedci varujú pred digitálnou katastrofou 05 - Modified: 2025-04-14 13:19:20 - Feat.: - Title: Namiesto zlatých časov vyššie ceny a pomalší rast. Trumpovu politiku pocítia Američania i Slováci
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. apríl 2025 03:41