Diskontný predajca v novom spote uvádza, že má lacnejšie výrobky ako konkurencia.
Nemecký reťazec Lidl vo svojej novej reklamnej kampani pritvrdil. Svoje vlastné produkty porovnáva s konkrétnymi výrobkami od konkurencie, a to v jednom reklamnom spote. Nájdeme v nich dva kečupy, dve čokolády či dva jogurty. Podľa reťazca sú zásadne odlišné len v jednom aspekte.
„Realizovaný prieskum ukázal, že spotrebiteľom chutia výrobky privátnych značiek Lidl, aj produkty známych značiek. Podstatný rozdiel nespočíva v chuti, ale v cene daných výrobkov,“ tvrdí pre HN hovorca reťazca Tomáš Bezák. Prieskum, ktorý predchádzal kampani, sa podľa Lidlu realizoval na vzorke 1 200 respon...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
02 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
03 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
04 - Modified: 2025-12-15 15:38:48 - Feat.: - Title: Nemeckí farmári protestovali pred sídlom reťazca Lidl proti nízkym cenám masla
05 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením