Diskontný predajca v novom spote uvádza, že má lacnejšie výrobky ako konkurencia.
Nemecký reťazec Lidl vo svojej novej reklamnej kampani pritvrdil. Svoje vlastné produkty porovnáva s konkrétnymi výrobkami od konkurencie, a to v jednom reklamnom spote. Nájdeme v nich dva kečupy, dve čokolády či dva jogurty. Podľa reťazca sú zásadne odlišné len v jednom aspekte.
„Realizovaný prieskum ukázal, že spotrebiteľom chutia výrobky privátnych značiek Lidl, aj produkty známych značiek. Podstatný rozdiel nespočíva v chuti, ale v cene daných výrobkov,“ tvrdí pre HN hovorca reťazca Tomáš Bezák. Prieskum, ktorý predchádzal kampani, sa podľa Lidlu realizoval na vzorke 1 200 respon...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
02 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
03 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
04 - Modified: 2025-11-24 23:00:00 - Feat.: - Title: Po veľkých ambíciách prišiel útlm. Poľská Biedronka má po ôsmich mesiacoch stále iba deväť predajní
05 - Modified: 2025-11-24 09:39:00 - Feat.: - Title: Šéf veľkej módnej siete pre HN: Trúfalosť zlodejov je veľká. Niekedy z obchodu zmiznú celé produktové rady