StoryEditor

Ázijské kontajnery zamestnajú bratislavský nákladný prístav

14.11.2017, 23:00
Pre čínsku stranu bolo dôležitým momentom, že terminál v hlavnom meste Slovenska môže zdvojnásobiť kapacity.

Prístav v hlavnom meste musí kvôli vlakom z Číny zvýšiť objem prekladaného tovaru. Terminál Dalian, z ktorého vlak vyrazil, nebude jediný na dovoz tovaru na Slovensko. „V prípade, že naša prvá spolupráca dopadne dobre, je veľká šanca, že k nám bude Čína vypravovať ďalšie vlaky aj z iných terminálov,“ tvrdí Jaroslav Michalco, generálny riaditeľ spoločnosti Slovenská plavba a prístavy.

Otázne kapacity
Podľa odborníkov na dopravu však hlavné mesto Slovenska nemá kapacity na pravidelné kontajnery z najväčšieho štátu východ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-24 08:56:57 - Feat.: - Title: Na niektorých úsekoch je zľadovatený sneh, tvoria sa aj snehové jazyky 02 - Modified: 2024-12-20 10:05:00 - Feat.: - Title: Elektromobily ekologickejšie ako spaľováky? Áno a výrazne, potvrdzujú vedci v štúdiách 03 - Modified: 2024-12-19 19:56:58 - Feat.: - Title: Petržalka sa dočkala. HN sa previezli električkou po novej trati, meškajúci projekt ide do finále (+video) 04 - Modified: 2024-12-19 13:01:54 - Feat.: - Title: Radar s umelou inteligenciou môže odhaliť opitých vodičov. Už sa testuje v prevádzke 05 - Modified: 2024-12-19 14:42:02 - Feat.: - Title: Vyrastie Rážovi a Vallovi konkurent? Súkromník ukázal bližšie plány prístavu v Bratislave za 680 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. december 2024 07:54