StoryEditor

Black Friday zarába obchodníkom čoraz viac

22.11.2017, 23:00
Predajcovia sa predháňajú v zľavách, no nie všetky sa skutočne oplatia.

Čoraz populárnejším piatkom „Black Friday“ sa začína predvianočný nákupný maratón, počas ktorého sa zľavy v obchodoch šplhajú na maximá. Záujem o čierny piatok z roka na rok stúpa a predajcovia sa doslova predbiehajú v boji o kupujúcich. Niektorí ponúkajú oproti pôvodným aj ceny nižšie o 80 percent. No i v tomto prípade platí staré známe heslo, že čo sa blyští, nemusí byť zlato. Nie všetky ponúkané zľavy sú také výrazné, ako sa zdajú.


Tržby narastajú
Predávajúci zaznamenávajú každoročné zvýšenie záujmu o Black Friday zo strany nakupujúcich. „Zatiaľ čo vlani sa do tejto akcie zapojili najmä predajne s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia? 02 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá 03 - Modified: 2024-12-03 13:54:39 - Feat.: - Title: Podnikatelia pozor: Tu je osem zmien, ktoré ovplyvnia váš biznis 04 - Modified: 2024-12-06 15:20:54 - Feat.: - Title: Ako dopadol slovenský Black Friday? Predajcovia hovoria o úspechu, dôvodom je aj DPH 05 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. december 2024 22:55