Predseda parlamentu Andrej Danko (vľavo) a minister dopravy Árpád Érsek vrátili na trate IC vlaky.Pavol Funtál
StoryEditor

Štátne IC vlaky prvýkrát prestali vytvárať stratu

06.12.2017, 23:00
Odborníci upozorňujú, že hospodárske výsledky môžu byť v skutočnosti skreslené.

Cenová vojna medzi RegioJetom a štátnymi vlakmi v minulosti spôsobila, že cestujúci z Bratislavy do Košíc si mohli užívať lacné lístky a ďalšie prvky konkurenčného boja o zákazníka. Jedným z výsledkov však bolo, že obe spoločnosti boli v neustálej strate. Po viacerých zmenách, ktoré vyvrcholili odchodom RegioJetu z tejto trasy, sa čakalo, či sa monopolné postavenie národného dopravcu premietne do lepších hospodárskych výsledkov. Odborníci boli skeptickí, železničiari však hlásia, ž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 02 - Modified: 2024-11-01 07:39:34 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil? 03 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 04 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy 05 - Modified: 2024-10-22 14:10:21 - Feat.: - Title: Nový grafikon zavádza hodinový takt medzi Bratislavou a Košicami. Ráž predstavil aj alternatívu k IC vlakom
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. november 2024 20:41