potraviny, nakupovanie, pandémiaTASR
StoryEditorDrahší obľúbený nápoj či maškrty. Stúpajúce ceny vedia pribrzdiť obchodníci
Výrobcovia jedla nedokážu odolávať zvyšujúcim sa nákladom a situácii sa musia prispôsobiť. Posledné slovo má však predajca, ktorý chce udržať rovnaké cenovky čo najdlhšie.
Stúpajúca inflácia sa odráža prakticky na všetkých tovaroch. Ani výrobcovia potravín už nedokážu vyrovnávať rastúce náklady a množstvo z nich pristupuje k zdražovaniu. Po spoločnosti Nestlé sa tak rozhodol aj výrobca nealkoholických nápojov Kofola. „Aj keď sme sa dlho snažili vyššie výdavky nepremietať do cien, ich ďalší nárast nám už nedovoľuje držať súčasnú cenovú hladinu,“ povedal generálny riaditeľ firmy Daniel Buryš.
Ako prvý to pocíti segment gastra, kde si už od novembra zákazníci prip...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-01 11:38:00 - Feat.: - Title: Inflácia vo Švajčiarsku sa zmiernila na najnižšiu úroveň za viac než tri roky
02 - Modified: 2024-10-31 16:04:19 - Feat.: - Title: Inflácia v USA sa v septembri spomalila na tri a polročné minimum
03 - Modified: 2024-10-31 11:06:01 - Feat.: - Title: Inflácia v eurozóne v októbri zrýchlila, uviedol v odhade Eurostat
04 - Modified: 2024-10-31 09:53:00 - Feat.: - Title: Nepoviem vám, že inflácia v eurozóne bola porazená, tvrdí Lagardová
05 - Modified: 2024-10-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Peter Dudák: Investičné sporenie by mal mať každý od narodenia