Odborník na marketing a zakladateľ Inspirations Minar Pavol Minár hovorí aj o nedostatočnej kampani v oblasti bezpečnosti online platieb.Archív HN/Pavol Funtál
V minulom roku začalo bezhotovostne platiť o 47 percent Slovákov viac, napriek tomu v súčasnosti v obehu stúpa aj počet vydaných bankoviek.
Žijeme v digitálnej ére, sme generácia ľudí, ktorí majú stále ,hlavy dole‘. Vzniklo pre to aj pomenovanie špecifickej bolesti krku, v angličtine „tech-neck“, ktorá je spôsobená neustálym náklonom nad displejom smartfónu. Mnohí z nás sa dnes s telefónom v ruke budíme aj zaspávame. A čoraz častejšie ho využívame aj na platby. Paradoxne tomu dopomohla pandémia. „To, čo by bez nej trvalo štyri až osem rokov, sa muselo vyriešiť v roku 2020,“ hovorí Pavol Minár, odborník na marketing a zakladateľ Inspirations Minar.
Bankovkový paradox
„Technologické trendy vždy výrazne určovali, ako vy...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-16 07:49:26 - Feat.: - Title: Cena kľúčového produktu vyletela do extrému. Odborníci varujú: smartfóny a počítače zdražejú aj o tretinu
02 - Modified: 2025-12-12 14:30:00 - Feat.: - Title: Spotify konečne mení pravidlá hry a ľudia jasajú. Hudbu si už nebudeš len púšťať, ale priamo si povieš, čo má hrať
03 - Modified: 2025-12-11 19:00:00 - Feat.: - Title: Aký bol rok 2025 a ktoré sú najväčšie výzvy v roku 2026
04 - Modified: 2025-12-11 15:53:46 - Feat.: - Title: Osobnosťou roka podľa časopisu Time sú architekti umelej inteligencie
05 - Modified: 2025-12-11 09:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO McDonald’s predstavil reklamu vytvorenú pomocou AI. Ľudia ju skritizovali tak veľmi, že ju museli stiahnuť