Hoci v auguste motoristi pocítili nedostatok týždňových a mesačných diaľničných nálepiek, tých bolo na sklade dostatok. Každá zo siedmich distribučných spoločností totiž Národnej diaľničnej spoločnosti na konci augusta vykázala niekoľkotisícový prebytok zásob.
"V rámci vyhodnotenia predajnosti sme zistili, že aj tí, ktorí tvrdili, že nálepky nemajú, ich mali na sklade deväťtisíc," povedal generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti Dušan Faktor. Podľa riaditeľa úseku stratégie spoločnosti Juraja Fürsta bolo mesačných nálepiek na sklade spolu približne 20-tisíc a týždňových 57-tisíc. Za nedostatkom nálepiek na predajných miestach Faktor úmysel distributérov nevidí. "Marža z predaja je veľmi nízka, a tak sa im desiatky kusov neoplatilo prevážať z jedného miesta na druhé," uviedol Faktor. Spoločnosť preto situáciu vyriešila úpravou mandátnych zmlúv s distributérmi, podľa ktorých bude môcť od budúceho roka predaj kontrolovať a nálepky v prípade potreby redistribuovať medzi jednotlivými predajcami.
StoryEditor