Na jeseň minulého roka vypukla takzvaná maslová kríza. Potešili ste sa jej vy ako výrobca rastlinných nátierok?
V maslovej kríze nie je vyslovený víťaz. My sme zaznamenali štvorpercentný nárast v tržbách. Videli sme v tomto smere slušný priestor pre spotrebiteľa a oslovili sme ho. Zároveň nám to pomohlo inšpirovať sa pri nových produktoch s vyšším obsahom masla a urýchliť ich vývoj a uvedenie na trh.
Boli ste už dopredu pripravení, že sa klasické maslo stane kvázi luxusným tovarom?
Dôležité je povedať, že táto kríza bola pol roka dopredu komunikovaná. Neprišlo to zo dňa na deň a trvalo to vlastne len tri mesiace. My sme mali pripravenú určitú víziu a situácia, ktorá nastala, ju len urýchlila. Na druhej strane neprišlo k prudkému odklonu spotrebiteľov ani na strane výrobcov masla, ani na našej strane.
Pred určitým obdobím zažívali rastlinné nátierky rozmach, no teraz je to skôr naopak a ľudia sa uchyľujú k tradičnému maslu. Ako sa s týmto môže výrobca vysporiadať?
Takúto negativitu nepociťujem. Jedna strana odbornej verejnosti tvrdí, že maslo je zdravšie, druhá zasa, že rastlinné nátierk...
Zostáva vám 85% na dočítanie.