StoryEditor

Tržnice si razia cestu späť k zákazníkom

21.03.2018, 23:00
Každé významné mesto má svoje trhovisko. Na Slovensku tento trend poznačil nástup veľkoplošných predajní a obchodov.

V minulosti boli tržnice centrom všetkých nákupov. Postupne im prvenstvo prebrali veľké hypermarkety, no dnes si opäť razia svoju cestu k zákazníkom. V Bratislave už viac ako dva roky funguje koncept Fresh Marketu, ktorý spája klasické prevádzky s trhoviskom. Už o pár dní sa k nemu pridá aj Petržalská tržnica a Trch, ktorý je situovaný v obytnom komplexe Slnečnice.


Rozmach v Bratislave
„Posledné roky sa v rámci celkového zvyšovania záujmu o zdravú výživu a poctivé potraviny tržnice stávajú znovu ,trendy‘ aj pre mladšiu klientelu,“ vyjadrila sa Susanne Gerbel, marketingová manažérka Fresh Market Bratislava. Tržnica spája klasický trh na jednom poschodí s obchodmi a so stravovacími jednotkami na druhom. Celkovo v nej ponúka svoje tovary a služby sto nájomcov, ktorí ponúkajú lokálny aj zahraničný sort...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 10:13