Fresh Market. HN/Tomáš Vašuta
Každé významné mesto má svoje trhovisko. Na Slovensku tento trend poznačil nástup veľkoplošných predajní a obchodov.
V minulosti boli tržnice centrom všetkých nákupov. Postupne im prvenstvo prebrali veľké hypermarkety, no dnes si opäť razia svoju cestu k zákazníkom. V Bratislave už viac ako dva roky funguje koncept Fresh Marketu, ktorý spája klasické prevádzky s trhoviskom. Už o pár dní sa k nemu pridá aj Petržalská tržnica a Trch, ktorý je situovaný v obytnom komplexe Slnečnice.
Rozmach v Bratislave
„Posledné roky sa v rámci celkového zvyšovania záujmu o zdravú výživu a poctivé potraviny tržnice stávajú znovu ,trendy‘ aj pre mladšiu klientelu,“ vyjadrila sa Susanne Gerbel, marketingová manažérka Fresh Market Bratislava. Tržnica spája klasický trh na jednom poschodí s obchodmi a so stravovacími jednotkami na druhom. Celkovo v nej ponúka svoje tovary a služby sto nájomcov, ktorí ponúkajú lokálny aj zahraničný sort...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj