Uvoľnenie dlhovej brzdy nie je podľa analytikov pri diaľniciach riešením.TASR
StoryEditor

Prečo meškajú diaľnice? Je to aj chybným zberom dát, tvrdí šéf Hodnoty za peniaze

02.05.2018, 00:00
2030 je rok, kedy sa môže dostavať úsek Turany – Hubová.

Uvoľnenie dlhovej brzdy. Tak znela požiadavka koalície, ktorá sa skloňovala počas minulého roka. Dôvodom mal byť nedostatok financií na výstavbu diaľnic. Na uvoľnenie dlhovej brzdy však bola potrebná zmena ústavného zákona, na čo by boli potrebné aj hlasy opozície.

V HNtelevízii si pozrite aj rozhovor s bývalým investičným riaditeľom Národnej diaľničnej spoločnosti Jurajom Čermákom z konca a...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 07:51:05 - Feat.: - Title: Práce na rozšírení D1 pri Bratislave predĺžili. Šéf diaľničiarov avizuje čiastočné spustenie po Novom roku 02 - Modified: 2025-12-04 20:49:26 - Feat.: - Title: Brusel navrhuje desaťnásobne viac na vojenskú mobilitu. Žiláková chce z balíka opravovať mosty 03 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena 04 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky 05 - Modified: 2025-12-02 14:16:21 - Feat.: - Title: Bývalý šéf železníc Bednárik sa v Prahe ospravedlnil za svoju češtinu. Prekvapil Pavla, požiada o občianstvo
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 07:18