Slovenský spotrebiteľ si čoraz častejšie kupuje nápoje v hliníkových plechovkách, pričom najčastejšie z nich pije pivo, potom energetické a kolové nápoje. Prieskumy ukazujú, že viac než polovica pív a radlerov v tomto roku sa predala práve v plechovkách. Nechávajú za sebou sklenené a plastové fľaše.
Náš zákazník, náš pán
Spotrebiteľ si v sklenenej fľaši kúpi každý piaty liter piva. Sklo stále dominuje v menších obchodoch, no podobne ako v supermarketoch a hypermarketoch, aj tu jeho podiel z roka na rok klesá. Čo sa týka plastov, tie sa predajú s každým štvrtým litrom.
Plechovky na pulty reťazcov zamierili najmä preto, lebo si...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.