Kým pred niekoľkými rokmi sa Slováci vracali do obchodov s fľašami, dnes uprednostňujú ľahko otvárateľné a trendové plechovkové obaly.
Slovenský spotrebiteľ si čoraz častejšie kupuje nápoje v hliníkových plechovkách, pričom najčastejšie z nich pije pivo, potom energetické a kolové nápoje. Prieskumy ukazujú, že viac než polovica pív a radlerov v tomto roku sa predala práve v plechovkách. Nechávajú za sebou sklenené a plastové fľaše.
Náš zákazník, náš pán
Spotrebiteľ si v sklenenej fľaši kúpi každý piaty liter piva. Sklo stále dominuje v menších obchodoch, no podobne ako v supermarketoch a hypermarketoch, aj tu jeho podiel z roka na rok klesá. Čo sa týka plastov, tie sa predajú s každým štvrtým litrom.
Plechovky na pulty reťazcov zamierili najmä preto, lebo si...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Lidl: Čo sa týka kvality nerobíme vôbec žiadne kompromisy!
02 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Košice dostali pred Vianocami ekologický darček: Nové polopodzemné kontajnery MOLOK
03 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Tauris chce investovať do krmív pre zvieratá. Trh rýchlo rastie a nafukujú ho hlavne mladí, ktorí nechcú deti
04 - Modified: 2024-12-07 08:02:08 - Feat.: - Title: Výroba ničivých plastov – od bábik až po fľaše. Ako to vidia vlády?
05 - Modified: 2024-12-05 12:49:08 - Feat.: - Title: Nebezpečný odpad. Viete, ako likvidovať lieky či vitamínové doplnky? A ako triediť ich obaly? Radia experti