Kým pred niekoľkými rokmi sa Slováci vracali do obchodov s fľašami, dnes uprednostňujú ľahko otvárateľné a trendové plechovkové obaly.
Slovenský spotrebiteľ si čoraz častejšie kupuje nápoje v hliníkových plechovkách, pričom najčastejšie z nich pije pivo, potom energetické a kolové nápoje. Prieskumy ukazujú, že viac než polovica pív a radlerov v tomto roku sa predala práve v plechovkách. Nechávajú za sebou sklenené a plastové fľaše.
Náš zákazník, náš pán
Spotrebiteľ si v sklenenej fľaši kúpi každý piaty liter piva. Sklo stále dominuje v menších obchodoch, no podobne ako v supermarketoch a hypermarketoch, aj tu jeho podiel z roka na rok klesá. Čo sa týka plastov, tie sa predajú s každým štvrtým litrom.
Plechovky na pulty reťazcov zamierili najmä preto, lebo si...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú?
02 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako sa za rok utriediť k smrti: Nástrahy s nenávidenými bionádobami aj zistenia, že porcelán nepatrí do skla
03 - Modified: 2024-09-09 10:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO Keď sú zvieratá inteligentnejšie ako ľudia. Vrany vo Francúzsku vycvičili tak, aby v parku zbierali cigaretové ohorky
04 - Modified: 2024-09-07 05:54:45 - Feat.: - Title: Sekáče a aplikácie na predaj nepotrebného oblečenia neriešia problém s odpadom. VYSVETĽUJEME prečo
05 - Modified: 2024-09-03 07:59:58 - Feat.: - Title: Rovnaká unifľaša pre celý svet? Nápad na záchranu planéty pripomína utópiu