robotník, obchvat, diaľniceTASR
Po niekoľkomesačnom mlčaní sa koncesionár najväčšieho diaľničného projektu na Slovensku rozhodol reagovať na najzásadnejšie obvinenia. HN prinášajú prehľad najčastejších otázok týkajúcich sa nultého obchvatu Bratislavy.
1. Naváža zhotoviteľ do Dunaja škodlivý materiál?
Výstavbu ochvatu sprevádzajú od tohtoročnej jari podozrenia z porušovania environmentálnych noriem. Viacerí aktivisti si všimli, že do chránenej lokality Jaroveckého ramena navážajú stavebné stroje materiál, z ktorého hynú ryby. O pochybných praktikách hovoril verejne aj mestský poslanec a predseda dopravnej komisie na magistráte Jozef Uhler. Podľa neho konzorcium na čele so španielskou firmou Cintra do Dunaja naváža škvarový stavebný odpad, pričom dohodnutý malo štrk. V neskoršom rozhovore pre HN televíziu Uhler zopakoval, že videl zmluvy...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-25 13:28:39 - Feat.: - Title: Blíži sa k nám ďalšia maďarská diaľnica. Po Bratislave a Košiciach získa prepoj stred Slovenska
02 - Modified: 2022-06-24 14:16:06 - Feat.: - Title: Koniec „diaľnice duchov“. Obchvat Bratislavy ožil, vznikol už aj lievik so 45-tisíc autami denne
03 - Modified: 2022-06-08 14:30:17 - Feat.: - Title: Slováci zobrali situáciu do vlastných rúk: drahé byty ich prinútili stavať domy
04 - Modified: 2022-06-07 11:05:43 - Feat.: - Title: Doležal sa o mýtnom tendri naďalej nesmie vyjadriť. Jeden z uchádzačov podal námietku
05 - Modified: 2022-06-09 11:30:20 - Feat.: - Title: Holý pre HN: Zmien v stavebných povoleniach sa báť nemusíte. Ak ste poctiví