StoryEditor

Obchodná ulica v Bratislave sa stala pohrebiskom známych značiek

20.09.2018, 00:00
Obchodnú ulicu v Bratislave opúšťajú známe značky. Nahrádzajú ich rýchle občerstvenia a malí predajcovia.

Obchodná ulica v hlavnom meste bývala miestom, kde sa sústredili domáci i turisti v snahe prejsť sa medzi najzvučnejšími značkami a môcť si vyberať kvalitný tovar. Výkladná skriňa Bratislavy sa však postupne začala meniť na nepríťažlivý a vizuálne nejednotný koncept, ktorého hlavnou charakteristikou sa stali rýchlo sa meniaci nájomcovia priestorov.

Zdá sa, že lukratívny status ulice je iba dozvukom minulosti, keď si ho skutočne zaslúžila. Sofistikované značky sa postupne začali presúvať do prémiových nákupných centier, akými sú Aupark či Eurovea, alebo do retailových parkov, kde nákupy realizujú rodiny s deťmi a mladé páry. „Na Obchodnej sa realizujú primárne imp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza) 04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele 05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 06:57