StoryEditor

Obchodná ulica v Bratislave sa stala pohrebiskom známych značiek

20.09.2018, 00:00
Obchodnú ulicu v Bratislave opúšťajú známe značky. Nahrádzajú ich rýchle občerstvenia a malí predajcovia.

Obchodná ulica v hlavnom meste bývala miestom, kde sa sústredili domáci i turisti v snahe prejsť sa medzi najzvučnejšími značkami a môcť si vyberať kvalitný tovar. Výkladná skriňa Bratislavy sa však postupne začala meniť na nepríťažlivý a vizuálne nejednotný koncept, ktorého hlavnou charakteristikou sa stali rýchlo sa meniaci nájomcovia priestorov.

Zdá sa, že lukratívny status ulice je iba dozvukom minulosti, keď si ho skutočne zaslúžila. Sofistikované značky sa postupne začali presúvať do prémiových nákupných centier, akými sú Aupark či Eurovea, alebo do retailových parkov, kde nákupy realizujú rodiny s deťmi a mladé páry. „Na Obchodnej sa realizujú primárne imp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-04-04 15:53:16 - Feat.: - Title: FOTO V minulosti po nej premávalo šesť liniek električky, dnes zapadá prachom. Ako kedysi vyzerala Obchodná v Bratislave?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 17:04