V predaji kávy sa v súčasnosti najviac darí spoločnostiam, ktorých prvotný podnikateľský zámer bol úplne iný. Benzínkam, obchodom či kníhkupectvám.
Obľuba kávy stále rastie. Nasvedčuje tomu fakt, že v roku 2016 sa na Slovensku predalo 70 ton kávy. Najväčšou mierou sa pod tento rast podpísali firmy OMV Slovensko, Tchibo Slovensko či Miko káva a tiež neustály nárast počtu kaviarní. Miesto tradičných kaviarní rozmiestnených na terasách ulíc a v nákupných centrách však pribúdajú najmä kaviarne situované v hyper- či supermarketoch, kníhkupectvách, ale aj v menších predajniach potravín či na čerpacích staniciach.
Tankovanie paliva i energie
Rozmach zaznamenávajú kaviarne situované na čerpac...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-26 09:00:00 - Feat.: - Title: Zatočte s úzkosťou či nervozitou, raz a navždy! Príčina môže byť skrytá vo vašom milovanom nápoji
02 - Modified: 2024-10-24 15:19:45 - Feat.: - Title: Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte
03 - Modified: 2024-10-12 09:00:00 - Feat.: - Title: Konečne trend na TikToku, ktorý naozaj funguje? Pozreli sme sa, či ti škorica v káve skutočne pomáha spaľovať tuk
04 - Modified: 2024-10-09 08:00:00 - Feat.: - Title: Aká káva, taký muž! Toto o pánoch prezradí jediná šálka
05 - Modified: 2024-10-01 09:01:39 - Feat.: - Title: Spotreba kávy stúpla, vlani skonzumovali Slováci v priemere 3,3 kilogramu. To je jedna šálka denne