V predaji kávy sa v súčasnosti najviac darí spoločnostiam, ktorých prvotný podnikateľský zámer bol úplne iný. Benzínkam, obchodom či kníhkupectvám.
Obľuba kávy stále rastie. Nasvedčuje tomu fakt, že v roku 2016 sa na Slovensku predalo 70 ton kávy. Najväčšou mierou sa pod tento rast podpísali firmy OMV Slovensko, Tchibo Slovensko či Miko káva a tiež neustály nárast počtu kaviarní. Miesto tradičných kaviarní rozmiestnených na terasách ulíc a v nákupných centrách však pribúdajú najmä kaviarne situované v hyper- či supermarketoch, kníhkupectvách, ale aj v menších predajniach potravín či na čerpacích staniciach.
Tankovanie paliva i energie
Rozmach zaznamenávajú kaviarne situované na čerpac...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Lidl: Čo sa týka kvality nerobíme vôbec žiadne kompromisy!
02 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Tauris chce investovať do krmív pre zvieratá. Trh rýchlo rastie a nafukujú ho hlavne mladí, ktorí nechcú deti
03 - Modified: 2024-12-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Koľko rokov pridáva pitie kávy? Obrovská štúdia zistila súvislosť medzi obľúbeným nápojom a zdravím
04 - Modified: 2024-12-10 16:07:11 - Feat.: - Title: Cena arabiky je na rekorde, od začiatku roka stúpla o 80 percent
05 - Modified: 2024-12-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Prínos Lidla pre Slovensko predstavuje takmer 1,8 miliardy ročne