Hostia preberali aktuálne trendy i problémy v obchode.Pavol Funtál
Pre maloobchod je dôležité nielen to, že Slováci majú k dispozícii viac peňazí, ale zároveň i fakt, že sú ochotní utrácať ich.
Na Slovensku prežívame skvelé časy a máme sa veľmi dobre. Týmito slovami otvoril Karel Týra, generálny riaditeľ spoločnosti Nielsen pre Česko a Slovensko, utorkovú konferenciu Slovenské obchodné fórum. Podľa výsledkov aktuálnych prieskumov rastie optimizmus slovenského zákazníka každý kvartál. Stojí za tým fakt, že čoraz viac Slovákov si je istých svojím zamestnaním, s čím ruka v ruke kráča aj istota vlastných financií. Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko, však upozorňuje aj na regióny s vyššou nezamestnanosťou, kde zákazníci nie sú pripravení míňať....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch
02 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu
03 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka
04 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí
05 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"