Dvadsaťdeväťročný Košičan Peter Hajduček začal svoj projekt, ktorým prerazil, písať ako bakalársku prácu počas štúdií na vysokej škole v Prahe ešte pred siedmimi rokmi. Dnes by mohol slúžiť ako inšpirácia alebo návod, ako sa stať úspešnou podnikateľskou osobnosťou už v mladom veku.
Podnikateľ s unikátnymi teniskami či exkluzívnou streetwear módou nedávno okrem zákazníkov a dobrého tímu prilákal aj miliónovú investíciu slúžiacu na ďalší rozvoj jeho firmy smerujúcej už na európsku úroveň.
Spolupráca s návrhármi
Z internetového obchodu Footshop, ktorý v roku 2011 vytvoril, sa postupne stalo synonymum pre miesto, kde nájdete to najlepšie z teniskovej módy. Svetoví výrobcovia tenisiek práve jemu zverujú predaj najoriginálnejších modelov navrhovaných poprednými návrhármi či umelcami v limitovanom počte. So značkou Footshop za posledné štyri roky otvorili kamenné predajne v Prahe, Bratislave a Budapešti. Vďaka tomu si už aj stredná Európa, od zberateľov tenisiek po bežných fanúšikov kvalitnej módy, u...
Zostáva vám 85% na dočítanie.