nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditorNa Slovensku nie sú úspešné outlety, ale retailové parky
Ľubomír Drahovský, analytik maloobchodu, vysvetľuje, že na Slovensku je pohyb spotrebiteľov limitovaný, čo vytvára priestor pre predajcov z okolitých štátov.
Prečo One Fashion Outlet u nás nevyšiel a neprilákal dostatočný počet zákazníkov?
Stratégia výstavby bola od začiatku zle nastavená. Bolo zrejmé, že aj vedľa Senca sa stavia ďalší retailový park. Znamenalo to príliš silnú konkurenciu na malom priestore. Napriek tomu, že projektanti aj investori argumentovali silnou frekvenciou na diaľnici medzi Bratislavou a Žilinou, čo malo spôsobiť, že nielen hlavné mesto, ale aj krajské mesto Trnava bude mať záujem nakupovať. Opak sa stal pravdou.
To však vieme až...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Dokumentaristka: To, ako pristupujeme k deťom so znevýhodnením, je dedičstvo komunizmu
02 - Modified: 2024-12-21 04:51:32 - Feat.: - Title: Klimatický expert pre HN: Najdôležitejšie projekty Green Dealu zlyhali, dohoda EÚ potrebuje obrovský reštart
03 - Modified: 2024-12-17 13:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Jaro Slávik: „Verím v absolútnu náhodu.“
04 - Modified: 2024-12-16 06:00:00 - Feat.: - Title: Miriam Latečková: Príroda má liek na všetko, tak prečo to nevyužiť
05 - Modified: 2024-12-22 08:03:55 - Feat.: - Title: Aby každý žiak zažíval úspech