Umelé zvyšovanie pôvodných cien a automaticky vyššie zľavy. Týmto smerom sa čoraz častejšie uberajú počas výpredajov aj slovenské e-shopy.
Black Friday či Cyber Monday. Dni, ktoré niektorým obchodníkom dvíhajú obraty oproti zvyšku roka aj o trojnásobok. Tento rok sa do výpredajov malo zapojiť vyše 37 percent Slovákov. Asi najlepšie z toho ťažia e-shopy, ktoré sa doslova pretekajú vo výške zliav, ktoré poskytnú svojim zákazníkom. Ich ciele sú pritom jednoduché – zvýšiť predaj a zbaviť sa skladových zásob. Výsledkom však je, že zákazník často nenakupuje tak výhodne, ako si myslí, dokonca niekedy počas zľavy utratí za produkt viac, než keby si ho kúpil u iného predajcu. „Sú známe prípady, že niektoré zľavy boli len naoko, v snahe zbaviť sa ťažko predajného tovaru,“ upo...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 15:50:16 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
02 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
03 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín
04 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
05 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní