StoryEditor

Black Friday prináša u nás aj fiktívne zľavy

27.11.2018, 23:00
Umelé zvyšovanie pôvodných cien a automaticky vyššie zľavy. Týmto smerom sa čoraz častejšie uberajú počas výpredajov aj slovenské e-shopy.

Black Friday či Cyber Monday. Dni, ktoré niektorým obchodníkom dvíhajú obraty oproti zvyšku roka aj o trojnásobok. Tento rok sa do výpredajov malo zapojiť vyše 37 percent Slovákov. Asi najlepšie z toho ťažia e-shopy, ktoré sa doslova pretekajú vo výške zliav, ktoré poskytnú svojim zákazníkom. Ich ciele sú pritom jednoduché – zvýšiť predaj a zbaviť sa skladových zásob. Výsledkom však je, že zákazník často nenakupuje tak výhodne, ako si myslí, dokonca niekedy počas zľavy utratí za produkt viac, než keby si ho kúpil u iného predajcu. „Sú známe prípady, že niektoré zľavy boli len naoko, v snahe zbaviť sa ťažko predajného tovaru,“ upo...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-19 11:05:42 - Feat.: - Title: Päť ikon luxusu v roku 2025: Ich Black Friday stratégia sa výrazne líši od zvyšku trhu 02 - Modified: 2025-12-09 09:14:46 - Feat.: - Title: Andrej Babiš je fenomén, ale nebude mať veľa nasledovníkov 03 - Modified: 2025-12-06 13:00:00 - Feat.: - Title: Toto je najmladšia self-made miliardárka na svete. Kedysi bola baletka, dnes riadi platformu ohodnotenú na 11 miliárd 04 - Modified: 2025-12-07 09:38:41 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky 05 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. december 2025 23:56