StoryEditorBlack Friday prináša u nás aj fiktívne zľavy
Umelé zvyšovanie pôvodných cien a automaticky vyššie zľavy. Týmto smerom sa čoraz častejšie uberajú počas výpredajov aj slovenské e-shopy.
Black Friday či Cyber Monday. Dni, ktoré niektorým obchodníkom dvíhajú obraty oproti zvyšku roka aj o trojnásobok. Tento rok sa do výpredajov malo zapojiť vyše 37 percent Slovákov. Asi najlepšie z toho ťažia e-shopy, ktoré sa doslova pretekajú vo výške zliav, ktoré poskytnú svojim zákazníkom. Ich ciele sú pritom jednoduché – zvýšiť predaj a zbaviť sa skladových zásob. Výsledkom však je, že zákazník často nenakupuje tak výhodne, ako si myslí, dokonca niekedy počas zľavy utratí za produkt viac, než keby si ho kúpil u iného predajcu. „Sú známe prípady, že niektoré zľavy boli len naoko, v snahe zbaviť sa ťažko predajného tovaru,“ upo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia?
02 - Modified: 2024-12-03 13:54:39 - Feat.: - Title: Podnikatelia pozor: Tu je osem zmien, ktoré ovplyvnia váš biznis
03 - Modified: 2024-12-06 15:20:54 - Feat.: - Title: Ako dopadol slovenský Black Friday? Predajcovia hovoria o úspechu, dôvodom je aj DPH
04 - Modified: 2024-11-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Rodinná vojna u Krainovej: So sestrou si posielajú drsné správy, rozhádal ich biznis!
05 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video)