potraviny, nakupovanieReuters
StoryEditorMinulý rok v obchodoch poznačili spory aj zvláštne praktiky
Minulý rok bol pre predajcov iný než tie predošlé. Ich podnikanie na Slovensku skomplikovali viaceré neočakávané udalosti.
Jeden z najväčších producentov piva u nás v marci oznámil, že mení názov z Pivovarov Topvar na Plzeňský Prazdroj Slovensko. Dôvodom bol najmä fakt, že pivovar Topvar už neexistuje. Spoločnosť tvrdí, že to bol dobrý krok. „Pozitívne reakcie vidíme aj pri výbere nových zamestnancov. Zvýšil sa nám počet reakcií na ponuky. Plzeňský Prazdroj je ako obchodný názov spoločnosti na Slovensku úspešná značka,“ povedal pre HN David Kovář, obchodný riaditeľ pre maloobchod a obchodné reťazce v Plzeňskom Prazdroji Slovensko.
Výrazné zmeny
Významnou zmenou čoskoro prejde aj Heineken Slovensko. Odin Goedhart po piatich rokoch oznámil odchod z postu generálneho riaditeľa spolo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá
02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum
03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)