StoryEditor

Pri rozdeľovaní ciest nedomysleli peniaze

11.02.2019, 23:00
Na cesty nie sú peniaze, počúvajú vodiči každý rok. Problém treba hľadať aj vo financovaní krajov a samospráv.

O približne 18-tisíc kilometrov ciest na Slovensku sa starajú štyria hráči. Delia si ich dve štátne inštitúcie, kraje a samosprávy. Najmä poslední dvaja aktéri sa často sťažujú, že súčasný systém je finančne neudržateľný a doplácajú naň hlavne motoristi a cestujúci. Štát žiadajú o pomoc, zatiaľ čo ministerstvo dopravy sa zaoberá vlastným problémom – ako zlúčiť správcov diaľnic, rýchlostných komunikácii a ciest prvej triedy.

Nedotiahnuté rozdeľovanie

Decentralizované spravovanie ciest nie je žiadnou slovenskou špecialitou. Existuje aj v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-03 10:48:31 - Feat.: - Title: Na infraštruktúru v lesných ekosystémoch je vyčlenených 7,5 milióna eur 02 - Modified: 2022-07-01 13:06:30 - Feat.: - Title: Na pozemku pri Štrbskom plese sa nič stavať nebude, ubezpečil rezort dopravy 03 - Modified: 2022-06-07 11:05:43 - Feat.: - Title: Doležal sa o mýtnom tendri naďalej nesmie vyjadriť. Jeden z uchádzačov podal námietku 04 - Modified: 2022-02-23 21:00:41 - Feat.: - Title: Štátne Cargo je po dvoch rokoch strát v rekordnom pluse. Je za tým aj jeden manéver 05 - Modified: 2022-02-23 11:00:01 - Feat.: - Title: Ján Lunter už nebude kandidovať na župana, vo voľbách podporuje svojho syna
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. august 2022 13:25